Friday, June 12, 2009

BLOG CANDY og et nyt kort/ BLOG CANDY and a new card..

Dette indlæg bliver liggende øverst i bloggen indtil 15. marts - kig længere nede efter nye indlæg.This entry will stay on top of blog until March 15th. BLOG CANDY now over - winner found. ALLERFØRST - skal vi fejre at min blog har haft 35.000 besøg lige præcis i dag - TUSIND tak til alle der kigger forbi - jeg laver en forårshilsen som en heldig vinder kan løbe af med i næste uge, søndag 15.3. om aftenen trækker jeg lod mellem de nye kommentarer der er kommet fra i dag. Ikke kun lige her i dette indlæg - men hvorsomhelst I har lyst til at skrive på min blog - for det er altid sjovt og HYGGELIGT at se hvad folk har lyst til at kigge på og skrive om, det giver mig jo en ide om hvad der skal være mere af i bloggen. BARE ROLIG - jeg har styr på det - for jeg har jo gjort det MANGE gange før. Der er helt nye forårsting imellem - så det er værd at være med i lodtrækningen. Det er ikke noget krav at du linker til min blog - men du må da gerne =0).MEN tilbage til kortet - dette er med QK Chick-a-Dee, orm, sky, høne, græs og en kylling og æg jeg havde som punch. Solen er en Sizzix die. Jeg har en kollega, der flere gange har sagt - "Får jeg da ALDRIG et Charlotte kort - jeg har fået mine børn, er gift, og fylder først rundt om 5 år. Jeg er sågar kommet til skade på en skiferie og slået hovedet op i min bildør - og stadig intet kort." For at undgå flere skader har jeg og vores sikkerhedsudvalg forbarmet os og hun får et kort på mandag til sin alm. fødselsdag. Og JA hun har høns - sorte med hvide prikker og det passede jo lige med HC Andersens tekst - og inden i kortet står ... dette er et kort til dig - vi tør ikke andet sådan som du gør ALT for at komme i betragtning. =0)FIRST - LOOK - I have passed 35,000 visitors - that calls for a CELEBRATION. For every comment on my blog from today and until Sunday May 15th in the evening your name is entered in the draw. I love to see where you prefer to make a comment - it is possible anywhere on my blog - and don't worry - I know how to keep track of the comments - I've done it before =0). Prize is a Spring gift - and part of it is the latest I have seen in my local shop - but I love secrets so that's all you will be told right now. Feel free to spread the word - the more the merrier.BUT back to the card. This is a spring card inspired by the fairy tale "It's quite true" by Hans Christian Andersen - its for a colleague and YES she has black and white hens. She has been bugging me for a card (I only do cards for weddings, babies and special b-days) she was even in a skiing accident last month and all she said when she came back from France was "Is that worth a card...". But Monday is her Bday and this is her card, saying It's quite true" - and inside "This card is for U". I used QK Chick-a-Dee, cloud, hen, worm and grass. Egg and chickens are punched. TFL

No comments:

Post a Comment